Akti Univerziteta


  1. Statut Evropskog univerziteta Kallos
  2. Odluka o izmjenama i dopunama Statuta od 20.04.2018. godine
  3. Odluka o izmjenama statuta
  4. Odluka o izmjenama statuta
  5. Odluka o izmjenama statuta
  6. Odluka o izmjenama statuta
  7. Etički kodeks
  8. Strategija razvoja Evropskog univerziteta “Kallos” Tuzla za period 2015. – 2020. godine
  9. Strategija razvoja Evropskog univerziteta “Kallos” Tuzla za period 2021. – 2025. godine
  10. Strategija obezbjeđenja kvaliteta za period 2015. – 2020. godine
  11. Strategija osiguranja kvaliteta za period 2021. -2025. godine
  12. Pravilnik o samovrednovanju i osiguranju kvaliteta
  13. Pravilnik o evaluaciji kvaliteta rada Univerziteta, nastavnog procesa, studijskih programa i učesnika u nastavnom procesu anketiranja
  14. Pogram razvoja Evropskog univerziteta “Kallos” Tuzla za period 2021.-2025. godina
  15. Pravilnik o zaštiti na radu
  16. Pravilnik o zaštiti od požara Univerziteta
  17. Pravilnik o cijeni usluga koje se naplaćuju na Univerzitetu
  18. Pravilnik o cijeni usluga koje se naplaćuju na Univerzitetu
  19. Pravilnik o nostrifikaciji inostranih diploma
  20. Odluka o Izmjeni Pravilnika o cijeni usluga koje se naplaćuju na Univerzitetu
  21. Odluka o Izmjeni Pravilnika o cijeni usluga koje se naplaćuju na Univerzitetu
  22. Pravila studiranja I ciklus
  23. Pravila studiranja II ciklus
  24. Pravila studiranja III ciklus
  25. Pravila o izmjenama pravila studiranja na I ciklusu studija
  26. Pravila o izmjenama pravila studiranja na II ciklusu studija
  27. Pravila o izmjenama pravila studiranja na III ciklusu studija
  28. Pravilnik o formi, grafičkim standardima za izradu i sadržaju diplome i dodatka diplome koje izdaje Evropski univerzitet “Kallos” Tuzla
  29. Pravilnik o disciplinskoj odgovornosti studenta
  30. Pravilnik o sprovođenju Zakona o zaštititi ličnih podataka
  31. Poslovnik o radu Senata
  32. Godišnji raspored rada
  33. Godišnji raspored rada za akdemsku 2016/17. godinu
  34. Godišnji raspored rada za akademsku 2017/18. godinu
  35. Godišnji raspored rada za akademsku 2018/19. godinu
  36. Godišnji raspored rada za akademsku 2019/20. godinu
  37. Godišnji raspored rada za akademsku 2020/21. godinu
  38. Godišnji raspored rada za akademsku 2021/22. godinu
  39. Godišnji raspored rada za akademsku 2022/23. godinu
  40. Godišnji raspored rada za akademsku 2023/24. godinu
  41. Godišnji raspored rada za akademsku 2024/25. godinu
  42. Finansijski plan za 2015. godinu
  43. Akcioni plan za unapređenje resursa za učenje i podršku studentima za period od 2016. do 2020. godine
  44. Akcioni plan za unapređenje resursa za učenje i podršku studentima za period od 2021. do 2025. godine
  45. Plan invenstiranja u resurse za period od 2016. – 2020. godine
  46. Plan investiranja u resurse za period od 2021. – 2025. godine
  47. Plan sigurnosti ličnih podataka
  48. Upisna politika za 2015/16 akademsku godinu
  49. Upisna politika za 2016/17 akademsku godinu
  50. Upisna politika za 2017/18 akademsku godinu
  51. Upisna politika za 2018/19 akademsku godinu
  52. Upisna politika za 2019/20 akademsku godinu
  53. Upisna politika za 2020/21 akademsku godinu
  54. Upisna politika za 2020/21 akademsku godinu
  55. Upisna politika za 2022/23  akademsku godinu
  56. Odluka o visini školarine za 2015/16 akademsku godinu
  57. Odluka o visini školarine za 2016/17 akademsku godinu
  58. Odluka o visini školarine za 2017/18 akademsku godinu
  59. Odluka o visini školarine za 2017/18 akademsku godinu
  60. Odluka o visini školarine za 2018/19 akademsku godinu
  61. Odluka o visini školarine za 2019/20 akademsku godinu
  62. Odluka o visini školarine za 2020/21 akademsku godinu
  63. Odluka o visini školarine za 2022/23 akademsku godinu
  64. Odluka o visini participacije za studente koji obnavljaju godinu
  65. Program razvoja kadra i analiza potreba za nastavnim kadrom za period od 2015. do 2020. godine
  66. Program o polaganju grupe predmeta za sticanje osnova pedagoske grupe predmeta
  67. Izvještaj o radu komisije za osiguranje kvaliteta u akademskoj 2015/16. godini
  68. Odluka o obrazovanju Univerzitetskog centra za razvoj vještina i karijere
  69. Odluka o formiranju Savjeta Univerzitetskog centra za razvoj vještina i karijere
  70. Odluka o imenovanju direktora Univerzitetskog centra za razvoj vještina i karijere
  71. Odluka o imenovanju Komisije za osiguranje kvaliteta
  72. Odluka o izmjenama odluke o imenovanju komisije za osiguranje kvaliteta
  73. Odluka o imenovanju komisija ze osiguranje kvaliteta
  74. Odluka o imenovanju kontakt osobe Univerziteta u postupku akreditacije Univerziteta
  75. Odluka o imenovanju koordinatora procesa evaluacije rada Univerziteta, nastavnog procesa, studijskih programa i učesnika u nastavnom procesu anketiranjem
  76. Odluka o imenovanju komisije za izradu samoevaluacijskog izvještaja
  77. Odluka o imenovanju komisije za izradu Strategije razvoja Evropskog univerziteta “Kallos” Tuzla za period 2015. – 2020. godine
  78. Odluka o imenovanju Komisije za popis osnovnih sredstava i inventara Evropskog univerziteta
  79. Odluka o usvajanju izvještaja Komisije za popis osnovnih sredstava i inventara Evropskog univerziteta
  80. Uputstvo o provođenju stručne prakse
  81. Uputstvo o postupku prijave i odbrane završnog rada
  82. Odluka o izmjeni i dopuni nastavnog plana i programa studijskog programa Farmacija
  83. Odluka senata o bezuslovnom prelasku
  84. Odluka senata o poništenju konkursa
  85. Odluka o proglašenju ništavnim indeksa
  86. Odluka o proglašenju ništavnim indeksa
  87. Odluka o proglašenju ništavnim indeksa
  88. Odluka o proglašenju ništavim indeksa
  89. Odluka o proglašenju ništavim indeksa
  90. Odluka o proglašenju ništavim indeksa
  91. Odluka o proglašenju ništavim indeksa
  92. Odluka o oglasavanju dodatka diplomi ništavim 
  93. Nomenklatura univerziteta